Shop Mobile More Submit  Join Login
Chibi Slasher Trio by TyrineCarver Chibi Slasher Trio by TyrineCarver
Carving pumpkins is always fun with the trio. x3 Especially when Jason accidentally steps on Freddy's pumpkin and Freddy sends a water demon after him....wait a second, stop picking on Jason! D<

Michael: ... * :| Maturity, what a concept.*

I know its not Halloween, i just couldn't get the cuteness out of my head. xD

:icondonotplz::iconmyartplz:
Add a Comment:
 
:iconfnaffan2000:
FnafFan2000 Featured By Owner Jun 20, 2015   Digital Artist
Poor JasonSweating a little... 
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jun 21, 2015  Professional Digital Artist
Yeeaaah xD It's okay, we still love him x3
Reply
:iconfnaffan2000:
FnafFan2000 Featured By Owner Jun 21, 2015   Digital Artist
Yep x3
Reply
:iconshadow12177:
Shadow12177 Featured By Owner May 29, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I'm sitting with Mikey in the corner with a candle, eying the matches...
Me: should I set Freddy's hat on fire? *mischievous grin*
Michael: .........
Me: you're right, finish the jock o lantern first.
Reply
:iconshadow12177:
Shadow12177 Featured By Owner Jun 17, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Hey I drew the aftermath! I hope you like it, here's the link:fav.me/d8xmlnt
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jun 8, 2015  Professional Digital Artist
But afterwards... please totally do that xD
Reply
:iconshadow12177:
Shadow12177 Featured By Owner Jun 8, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Do you mind if I draw a picture about that? I'd love to expand on your idea! :D
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jun 9, 2015  Professional Digital Artist
Go right ahead my friend, I'd love to see it! : D
Reply
:iconshadow12177:
Shadow12177 Featured By Owner Jun 17, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Sorry I don't know if this got through. I have finished the aftermath of your awesome Slasher Chibi! Here is the link:fav.me/d8xmlnt


I hope you like it :)
Reply
:iconshadow12177:
Shadow12177 Featured By Owner Jun 9, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Thank you! I'll start to work on that as soon as possible! :)
Reply
:iconiamawesome097:
iamawesome097 Featured By Owner Oct 3, 2014
Oddly enough, in one movie Jason just walked straight into the lake without giving a flying fuck. Is it only in the farthest reaches of his mind that water scares him.
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Oct 27, 2014  Professional Digital Artist
Yeah, I think it scares the little boy part of him, but that part doesn't show up often.
Reply
:iconkkh55:
Kkh55 Featured By Owner Jun 30, 2014
What's with Michel and pumpkins
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jul 10, 2014  Professional Digital Artist
Ahahaha, they're very Halloweeny? xD
Reply
:iconjaylavoorhees13:
JaylaVoorhees13 Featured By Owner Jan 1, 2014  Hobbyist Writer
Jason: (NUUU EVIL WATER!!!!!)
Freddy: :angry: 
Michael: *staying out of it*
XD This is great~+fav 
Reply
:iconvoorhees657:
Voorhees657 Featured By Owner Dec 8, 2013  Student Photographer
Poor Jason
Reply
:iconnightynight1:
Nightynight1 Featured By Owner Jul 31, 2013  Student Digital Artist
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo jason come back 




aww poor Jason 
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jul 31, 2013  Professional Digital Artist
He gets picked on so much D:
Reply
:iconnightynight1:
Nightynight1 Featured By Owner Jul 31, 2013  Student Digital Artist
it so sad :(
Reply
:iconpar4norm4l-n1ghtm4re:
PAR4NORM4L-N1GHTM4RE Featured By Owner Jul 7, 2013  Student Artist
cool
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jul 21, 2013  Professional Digital Artist
Thank ya!
Reply
:iconpar4norm4l-n1ghtm4re:
PAR4NORM4L-N1GHTM4RE Featured By Owner Jul 24, 2013  Student Artist
your welcome ^^
Reply
:iconl4dsnowleopardhunter:
l4dsnowleopardhunter Featured By Owner May 22, 2013
ME:LEAVE JASON ALONE FREDDY IT WAS AN ACCIDENT!!!!
MICHAEL:FREDDY STOP THAT OR I KILL YOU
PS:I READ A FANFIC AND IT SAYS JASON AND MICHEL ARE BEST FRIENDS WHEN THEY'RE KIDS
Reply
:iconofroakiestaro:
OFroakieStarO Featured By Owner May 11, 2013
BE
NICE
TO
JASON
FREDDEH
NOOOOOOWWWWW
Reply
:icongodblessusa1234567:
GodblessUSA1234567 Featured By Owner Mar 31, 2013
what will happen if Jason gets some fire and sat you on fire how will you like >.<
Reply
:iconbloodyshadow17:
BloodyShadow17 Featured By Owner Nov 26, 2012
lol
Jason: MOMMY!!!
Freddy: GET BACK HERE YOU DUMBASS! IM GONNA FUCKING KILL YOU!
Mike: So immature.
Me: FREDDY, LEAVE JASON THE FUCK ALONE! IT WAS AN ACCIDENT!
Reply
:iconxxmrsfreddykruegerxx:
Freddy! Just because Jason accidentally stepped on your pumpkin, does not mean you sic a water demon on him!!! *shakes head*


(It is absolutely adorable!! >///<)

:heart:
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Oct 9, 2012  Professional Digital Artist
Maturity. He lacks it. xD

Lol, danke : D
Reply
:iconxxmrsfreddykruegerxx:
xXMrsFreddyKruegerXx Featured By Owner Oct 9, 2012
*nods* My point exactly! :3

Bitte schon. :)
Reply
:iconfireandwaterqueen:
fireandwaterqueen Featured By Owner Aug 18, 2012  Student General Artist
dawwww
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Aug 21, 2012  Professional Digital Artist
Sanku x3
Reply
:iconfireandwaterqueen:
fireandwaterqueen Featured By Owner Sep 8, 2012  Student General Artist
hehe,its too cute
Reply
:iconmisssandman123:
MissSandman123 Featured By Owner Jan 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Freddy: Leave
Michael and Jason: I LOVE YOU <3 <3 <3
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jan 23, 2012  Professional Digital Artist
Lmao. xD
Reply
:iconwidowpelt:
WIDOWPELT Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist General Artist
I WANT 2 HUG JASON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I WANNA :stab: FREDDY!!!!!! AND MIKEY IS SO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart:
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jan 11, 2012  Professional Digital Artist
Glad you like =]
Reply
:iconacinom18:
ACINOM18 Featured By Owner Dec 3, 2011
Man I want to hug Jason....poor thing :<
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Dec 5, 2011  Professional Digital Artist
He'll be okay, he's a tough kid x3
Reply
:iconacinom18:
ACINOM18 Featured By Owner Dec 8, 2011
very tough..He'll be back later with revenge XD or eat everyones pudding...LOL
Reply
:iconashbug4000:
ashbug4000 Featured By Owner Nov 13, 2011  Student Digital Artist
lol is it wrong to like a killer Fre dy
d
Reply
:iconashbug4000:
ashbug4000 Featured By Owner Nov 14, 2011  Student Digital Artist
lol X)
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Nov 13, 2011  Professional Digital Artist
Not at all xD
Reply
:iconzombicidalmaniac:
Zombicidalmaniac Featured By Owner Sep 24, 2011  Hobbyist Writer
Michael is like I don't even care lol
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Sep 24, 2011  Professional Digital Artist
Lmao. xD He's an easy-going dude. xD
Reply
:iconzombicidalmaniac:
Zombicidalmaniac Featured By Owner Sep 25, 2011  Hobbyist Writer
He is. He looks so cute craving his pumpking lol
Reply
:iconkitsunami7:
Kitsunami7 Featured By Owner Jul 23, 2011
adorable :D
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jul 28, 2011  Professional Digital Artist
Thank you : D
Reply
:icondragonholder411:
dragonholder411 Featured By Owner Jun 25, 2011  Hobbyist General Artist
OMG SOOOOO CUTE AND FUNNY XD XD LOVE IT *insert infinite faving here*
Reply
:icontyrinecarver:
TyrineCarver Featured By Owner Jun 27, 2011  Professional Digital Artist
Lmao, thank you xD
Reply
:icondragonholder411:
dragonholder411 Featured By Owner Jun 27, 2011  Hobbyist General Artist
I shared this on my FaceBook page too :3 They love it ^^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 18, 2009
Image Size
226 KB
Resolution
1500×740
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,151 (8 today)
Favourites
246 (who?)
Comments
157
×